Pedagogický diář 2024/25 se již vyrábí! Vyjde v prvním květnovém týdnu. Stále ještě můžeš získat předprodejní výhody. Letos nově i ve slovenštině.

TRÉNINK na řízení svého času a organizace práce s Pedagogickým diářem a Markétou

2 500 Kč / ks 1 600 Kč / ks 2 500 Kč / ks 1 600 Kč / ks 2 500 Kč / ks 1 600 Kč / ks 2 500 Kč / ks 1 600 Kč / ks 3 750 Kč / ks 2 400 Kč / ks 3 750 Kč / ks 2 400 Kč / ks 3 750 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 35 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks od 1 600 Kč / ks 2 066,12 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH od 1 322,31 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Zvolte variantu
Počet osob
Varianta tréninku
Termín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 26.4.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Ovládni svůj čas! Zbav se nekonečné věty "nemám čas". A rozšiř možnosti, které ti Pedagogický diář nabízí. 

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Zbav se nekonečné věty „nemám čas“. Zjisti, kde čas ztrácíš. Poznej své časožrouty a zbav se jich. Vezmi otěže správy svého času pevně do svých rukou a už se nenech vláčet aktuálními okolnostmi. On-line trénink je tu pro každého, kdo ve své učitelské profesi nemá čas, chce to změnit a neví jak do toho.

Měsíční intenzivní trénink na řízení svého času,
který Ti nezabere více než 8 hodin a řídíš si ho sám/a. 


Skrze unikátní tréninkovou metodu získáš potřebné dovednosti, návyky i znalosti. V tréninku efektivně využíváme individuální čas a kombinujeme možnosti virtuálního, praktického i papírového světa. 

Díky on-line prostředí si tréninkové lekce můžeš přehrát kdykoliv a kdekoliv. Navíc máš lektorku kdykoliv "po ruce".
Probíraná témata okamžitě zavádíme do praxe a osvoujeme si nové návyky do té míry, kterou potřebuješ právě Ty. 
Navíc máš k dispozici svůj Pedagogický diář, papírového plánovacího pomocníka. 


Zbav se nekonečné věty nemám čas“. Zjisti, kde čas ztrácíš. Zbav se časožroutů. Vyber si metody k řízení svého času přesně pro Tvůj typ. Získej akční plán na změnu i krizové momenty ve Tvé učitelské práci. Dej do souladu svůj work-life balanc. Vezmi otěže správy svého času pevně do svých rukou a už se nenech vláčet aktuálními okolnostmi.

On-line trénink „time management pro učitele“ je tu pro každého, kdo ve své učitelské profesi nemá čas, chce to změnit a neví jak do toho. Ale i pro toho, kdo teorii zná, ale v praxi to vázne a často se nachází brzy ráno či pozdě večer u příprav, hodnocení či plánování. 

Teorie bude jen tolik, kolik jí bude potřeba k praktickému použití. Hlavním cílem tohoto tréninku je PRAXE. Půjde o praktický nácvik zavádění užitečných teoretických postupů do pracovního života učitele. Získáním aktivních návyků k řízení svého času snížíš riziko pracovního vyhoření, hodíš se do pohody a vyladíš svůj pracovně-osobní život do takové harmonie, která vyhovuje Tobě.

Skrze analýzu vlastního časového snímku najdeme slabá místa, vybereme metody vhodné právě pro Tebe, naplánujeme splnitelné cíle,
a to vše postupně a hlavně prakticky. V neposlední řadě si ukážeme, jak Ti v některých plánovacích metodách může pomoci Pedagogický diář

Jak vypadá osnova jednotlivých modulů?

1. MODUL (= 1. týden)
Poznávám svou výkonnostní křivku. Stávám se ředitelem svého času.

Kde jsem na začátku této části

Kde jsem po absolvování této části

Nemám čas
a nevím co s tím
ani jak z toho ven

Jdu poznávat svou práci s časem

a sbírat podklady pro svou soukromou analýzu. 

Vím, jak trávím čas.
Vím, jak chci trávit svůj čas.
Vím, co mi čas bere, kde ho ztrácím.
Znám svůj plánovací typ
(svou dominantní osobnostní typologii v nakládání s časem).
Mám zvědomenou krizovou linku svého času.

 

Jak toho dosáhneme?

  • Úvod do Time managementu a sebepoznání.
  • Specifika práce a časového snímku pedagogických pracovníků.
  • Význam work-liefe balance a prevence vyhoření.
  • Jak se tvoří návyky.
  • Osobnostní typologie v nakládání s časem.  
  • Výkonností křivka.
  • Časový snímek dne a jeho praktické využití.
  • Osobnostní SWOT analýza.



2. MODUL (= 2. týden)
Vím, kde ztrácím čas. Znám své povinnosti i osobní limity.
Znám svůj plánovací typ (svou osobnostní typologii v nakládání s časem) a mám metody ke změně, které mi budou fungovat.

Kde jsem na začátku této části

Kde jsem po absolvování této části

Vím, kde čas ztrácím a znám své časožrouty.
Nevím, co s tím ani jak z toho ven.

 

Mám sesbíraná data z minule a jdu s nimi pracovat, jdu hledat ty pravé způsoby fungující pro mě. 

Začínám vědomě pracovat se svým časem.
Znám své možnosti, a vím, čemu se skutečně chci věnovat.
Znám svůj plánovací typ a vybírám si metody vhodné pro mě.
Přestávám se věnovat osobním časožroutům.
Vím, jak svou práci mohu delegovat a komu.

 

Jak toho dosáhneme?

  • Zásady time managementu.
  • Matice řízení času.
  • Identifikace problémových/krizových situací v životě pedagogického pracovníka.
  • Analýza vlastního časového snímku.
  • Osobní krizová časová osa a práce s vlastní výkonnostní křivkou.
  • Delegování.
  • Stanovování priorit a určování důležitého v pracovním i osobním životě v závislosti na naléhavém.
  • Techniky pro efektivní plánování času dle osobnostní typologie. 
  • Cyklické plánování pro ženy.



3. MODUL (= 3. týden)

Mám akční plán na změnu i krizové situace. 

Kde jsem na začátku této části

Kde jsem po absolvování této části

Vím, kde čas ztrácím a znám své časožrouty.
Už vím, co s tím mohu dělat. Stále ještě tápu v tom, jak z toho ven
– jak to dostat do praxe a udržet si to.

 

 

Mám data o sobě i vybrané metody, které mi už budou fungovat. Jdu tvořit plán, jak se z toho nezbláznit a jak mít čas na…..

Vědomě pracuji se svým časem.
Časožrouty aktivně nahrazuji antičasožrouty.
Mám stanové cíle v souladu se svými prioritami. Jsou to pro mě zvládnutelné cíle.
Mám připravený krizový plán – na dny, kdy přijde krize času, vytratí se motivace či zdroje začnou docházet.
Vím, co budu dělat, až mi poteče do bot.
Vím, jak si budu kontrolovat, že svůj čas řídím tak, jak já chci. Už se nenechávám vláčet okolnostmi.
Mám čas.

 

Jak toho dosáhneme?

  • Od plánů k realitě. Stanovování splnitelných cílů.
  • Formulace cílů vedoucí k jejich dosažení.
  • Start a udržení motivace.
  • Tvorba funkčního akčního a krizového plánu.
  • Reflexe a vyhodnocování cílů
  • Techniky pro efektivní řízení času dle osobnostní typologie. 

 

 BONUSOVÁ LEKCE - REVIZE PEDAGOGICKÉ VIZE
4. týden
→ 
Uvádíme do souladu nově nastavené plány a stávající pracovní roli. 

Kde jsem na začátku této části

Kde jsem po absolvování této části

Své časové možnosti znám, i přesto si nejsem jist/a, zda jsem vyladěna v osobnostně-profesní rovině.
Bojím se, že jednou vyhořím.
Nezvládám řídit svůj pracovní/osobní růst. Mám pocit, že očekávání na mou osobu jsou příliš velká a s novým nastavením svého času to asi nezvládnu.

Jsem v souladu ve svém osobním i profesním životě.
Mé povolání mě naplňuje a vím, jak to udržet v této fázi.
Já nevyhořím!
Mám osobnostně-profesní rozvojový plán, který mi dává smysl.

 

Jak toho dosáhneme?

  • Screening vlastní role pedagogického pracovníka.
  • Poznání vlastního pedagogického mindsetu.
  • Stanovení vlastní rozvojové vize.
  • Individuální nastavování priorit, cílů a způsobů vyhodnocování.
  • Well beeing v pracovním a osobním životě pedagogického pracovníka.

 Zjisti už teď jaká je Tvá dominantní osobnostní typologie v organizaci a plánování vlastního času. 

 
 
 

 Jak to bude probíhat?

Rozložením témat a praxe do 3 týdnů docílíme vysoké intenzity procesu za vložením minimálního času.

Trénink bude probíhat v on-line prostoru.


Každý týden na Tebe bude čekat 45minutové video, ve kterém se dozvíš vše potřebné.
Poznatky z tréninku budeme následující týden zapojovat do praktického života.
Video bude zveřejněno vždy v neděli, máš ale celý týden na jeho shlédnutí a zavádění do praxe.
Doporučuji se na něj dívat nejpozději ve středu, ať máš aspoň 2 dny na praktickou práci se svým časem.

Ke každému tématu dostaneš pracovní listy s potřebnými materiály (např. time tracker, …).
Interaktivní materiály. A návody, jak do praxe zahrnout Pedagogický diář.

Domácí úkoly
Každý týden na tebe čeká několik domácích úkolů. Během pracovního týdne budeš prakticky zavádět nové metody samostatně. 

V uzavřené skupině bude prostor pro zájemce i na sdílení procesu, reflexi a sdílení tipů dobré praxe. 

Trénink na řízené svého času → time management pro učitele je zaměřen prakticky, k zavádění některých metod do praxe využíváme i Pedagogický diář, proto je nezbytné, abys jej při svém tréninku měl/a u sebe.

Při objednávce vol variantu tréninku dle toho, zda máš/nemáš zájem i o Pedagogický diář v ceně kurzu. 
> Pokud NE, volíš variantu „Diář mám, chci jen trénink.“
> Pokud ANO, volíš variantu „Chci trénink i diář.“ a Pedagogický diář Ti přijde na uvedenou adresu.

Časová dotace 8 hodin + 
V rámci 8 hodin získáš všechny potřebné dovednosti a pomůcky k ovládnutí svého času. Perfekcionistům může průchod tréninkem trvat déle. 

 Co získáš:
teoretické základy potřebné pro řízení vlastního času
 analýzu svého způsobu řízení času
metody pro efektivní řízení času odpovídající Tvé osobnostní typologii
dovednost efektivně řídit svůj čas
 aktivní návyk v řízení svého času vedoucí k well-beingu a work-life balance
 akční plán pro změnu i krizové momenty
pracovní listy
jistotu v naplňování svých pracovních povinností 
 Pedagogický diář 2024/25
 osvědčení o absolvování kurzu

 Cena:
Metoda, která ve vzdělávání pedagogů v ČR nemá obdoby.  
Kurz je možné financovat z OP JAK - Šablony, například v kategorii well-being a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj).

 Osvědčení a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný. Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ
Časová dotace: 8+ hodin

Potvrzení o účasti: printscreen z obrazovky jako potvrzení o účasti si neodneseš. Máš ale k dispozici doklady o průchodu jednotlivými moduly a můžeme Ti na vyžádání vystavit potvrzení o účasti a časové dotaci kurzu. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Efektivní pedagogický nástroj, plnící roli pracovního i osobního diáře, učitelského zápisníku, inspirujícího a motivačního materiálu i (sebe)reflexního nástroje.

 

Pedagogický diář vzniká pod taktovkou Markéty Mrázové, zkušené kreativní pedagožky podporující individuální a svobodné vzdělávání.
Je výsledkem hladké tvůrčí spolupráce více než dvou set inspirativních českých pedagogů, vzdělávacích institucí, výtvarníků a mladých profesionálů.

Věříme, že spokojený a nadšený učitel je pro každého žáka tím největším pokladem. Právě proto skrze Pedagogický diář podporujeme jak pohodu českých pedagogů, tak jejich sebeorganizaci, osobnostní a profesní růst.

Příběh Pedagogického diáře píšeš i Ty! A je to příběh vlastně nekonečný, protože jsi s námi součástí kontinuální proměny českého školství a za to jsme moc rádi – že my v Pedagogickém diáři můžeme inspirovat Tebe, a Ty tak můžeš být inspirací svým žákům.

 

             PODÍVEJ SE KDO ZA TÍM STOJÍ