Trénink řízení svého času a organizace práce
Související produkty
Detailní popis produktu
Ztrácí se Ti čas neznámo kam? Přijde Ti, že práce po večerech a ve Tvém volnu k učitelské profesi prostě patří?
Máš pocit, že být skvělý učitel znamená tvořit a růst jedině na úkor osobního času a pohody? Nemusí to tak být. Zorganizuj si pracovní čas a prostor smysluplně.
Zbav se nekonečné věty „nemám čas“. Zjisti, kde cenné minuty i hodiny ztrácíš. Poznej své časožrouty a zbav se jich. Vezmi otěže správy svého času pevně do svých rukou a už se nenech vláčet aktuálními okolnostmi. Online trénink je tu pro každého, kdo ve své učitelské profesi nemá čas, chce to změnit a neví, jak do toho.
Měsíční intenzivní trénink na řízení svého času si řídíš Ty!
Skrze pedagogicky unikátní tréninkovou metodu získáš potřebné dovednosti, návyky i znalosti. V tréninku efektivně využíváme Tvůj individuální čas a kombinujeme možnosti virtuálního, praktického i papírového světa.
→ Díky online prostředí si tréninkové lekce můžeš přehrát kdykoliv a kdekoliv. Navíc máš lektorku stále "po ruce", skrze interaktivní chat.
→ Probíraná témata okamžitě zavádíme do praxe a osvojujeme si nové návyky do té míry, kterou potřebuješ právě Ty.
→ Máš-li svůj Pedagogický diář, papírového plánovacího pomocníka, aplikuješ změny rovnou s jeho pomocí.
Učitelský time management ušiješ sobě na míru
Vyber si metody k řízení svého času přesně pro Tvůj typ. Získej akční plán na změnu i krizové momenty ve Tvé učitelské práci. Dej do souladu svůj work-life balanc.
Teorie bude jen tolik, kolik je třeba k praktickému použití. Hlavním cílem tréninku je PRAXE - postupně a prakticky zavedeš užitečné teoretické postupy do svého pracovního života.
→ Díky analýze Tvého časového snímku najdeme slabá místa, vybereme metody vhodné právě pro Tebe, naplánujeme splnitelné cíle.
→ Získáním aktivních návyků k řízení svého času snížíš riziko pracovního vyhoření, hodíš se do pohody a vyladíš svůj pracovně-osobní život do takového poměru, jaký vyhovuje Tobě
→ V neposlední řadě si ukážeme, jak Ti v některých plánovacích metodách může pomoci Pedagogický diář.
Kurz je pro Tebe, pokud:
→ nemáš ve své učitelské profesi čas a chceš to změnit
→ nevíš, jak s plánováním a organizací začít
→ teorii znáš, ale v praxi to vázne
→ často se brzy ráno, pozdě večer nacházíš u příprav, hodnocení, plánování
→ potřebuješ ukočírovat svou nepřímou práci
Jak vypadá osnova jednotlivých modulů?
1. MODUL (= 1. týden)
→ Poznávám svou výkonnostní křivku. Stávám se ředitelem svého času.
Kde jsem na začátku této části |
Kde jsem po absolvování této části |
Nemám čas |
Vím, jak trávím čas. |
Jak toho dosáhneme?
- Úvod do time managementu a sebepoznání
- Specifika práce a časového snímku pedagogických pracovníků
- Význam work-life balance a prevence vyhoření
- Jak se tvoří návyky
- Osobnostní typologie v nakládání s časem
- Výkonnostní křivka
- Časový snímek dne a jeho praktické využití
- Osobní SWOT analýza
2. MODUL (= 2. týden)
→ Vím, kde ztrácím čas. Znám své povinnosti i osobní limity.
→ Znám svůj plánovací typ a mám metody ke změně, které mi s ohledem na můj typ můžou konečně fungovat.
Kde jsem na začátku této části |
Kde jsem po absolvování této části |
Vím, kde čas ztrácím a znám své časožrouty. Mám sesbíraná data z minule a jdu s nimi |
Začínám vědomě pracovat se svým časem. |
Jak toho dosáhneme?
- Zásady time managementu
- Matice řízení času
- Identifikace problémových/krizových situací v životě pedagogického pracovníka
- Analýza vlastního časového snímku
- Osobní krizová časová osa a práce s vlastní výkonnostní křivkou
- Delegování
- Stanovování priorit a určování důležitého v pracovním i osobním životě v závislosti na naléhavém
- Techniky pro efektivní plánování času dle osobnostní typologie
- Cyklické plánování pro ženy
3. MODUL (= 3. týden)
→ Mám akční plán na svou změnu i na krizové situace. Už jen vydržet.
|
Kde jsem po absolvování této části |
Vím, kde čas ztrácím a znám své Mám data o sobě i vybrané metody, které mi už budou fungovat. Jdu tvořit plán, jak se z toho nezbláznit a jak mít čas na… |
Vědomě pracuji se svým časem. |
Jak toho dosáhneme?
- Od plánů k realitě - stanovování splnitelných cílů
- Formulace cílů vedoucí k jejich dosažení
- Start a udržení motivace
- Tvorba funkčního akčního a krizového plánu
- Reflexe a vyhodnocování cílů
- Techniky pro efektivní řízení času dle osobnostní typologie
BONUSOVÁ LEKCE - REVIZE PEDAGOGICKÉ VIZE
Už možná moc dobře znáš náš program Revize pedagogické vize, to ale vůbec nevadí! V kontextu tréninku jde o speciálně upravený koncept, skrze který budeme dostávat do souladu nově vytvořený akční plán, získané dovednosti, nové návyky a Tvou pedagogickou vizi.
4. MODUL (= 4. týden)
→ Nově nastavené plány uvádíme do souladu se stávající pracovní rolí.
Kde jsem na začátku této části |
Kde jsem po absolvování této části |
Své časové možnosti znám, i přesto si |
Jsem v souladu ve svém osobním i profesním |
Jak toho dosáhneme?
- Screening své role coby pedagogického pracovníka
- Poznání vlastního pedagogického mindsetu
- Stanovení své rozvojové vize
- Individuální nastavování priorit, cílů a způsobů vyhodnocování
- Wellbeing v pracovním a osobním životě pedagogického pracovníka
Zjisti už teď, jaký je Tvůj dominantní osobnostní typ v organizaci a plánování času
Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY
Jak to probíhá?
Vypadá to nabušeně, možná až moc? Říkáš si, jak to zvládneš? Rozložením témat a praxe do 4 týdnů docílíme vysoké intenzity procesu za vložení minimálního Tvého času.
→ Trénink probíhá v online prostoru.
→ Každý týden na Tebe čeká 45minutové video, ve kterém se dozvíš vše potřebné.
→ Poznatky z tréninku budeme následující týden zapojovat do praktického života.
Video bude zveřejněno vždy v neděli, máš ale celý týden na jeho shlédnutí a zavádění do praxe.
Doporučuji se na něj dívat nejpozději ve středu, ať máš aspoň 2 dny na praktickou práci se svým časem.
→ Ke každému tématu dostaneš pracovní listy s potřebnými materiály (např. time tracker, …).
Interaktivní materiály. A návody, jak do praxe zahrnout Pedagogický diář, pracuješ-li s ním
→ Domácí úkoly - Každý týden na Tebe čeká několik domácích úkolů, zvládnutelných i ve spěšnějším učitelském dni. Během pracovního týdne budeš nové metody zavádět do Tvé praxe samostatně.
→ V uzavřené skupině bude prostor pro zájemce i na sdílení procesu, reflexi a sdílení tipů dobré praxe.
→ Trénink na řízené svého času, time management pro učitele, je zaměřen prakticky, k zavádění některých metod do praxe využíváme i Pedagogický diář, proto je vhodné ho při tréninku mít u sebe.
→ Při objednávce vol variantu tréninku dle toho, zda máš/nemáš zájem i o Pedagogický diář v ceně kurzu. Nezapomeň, že si kurz můžeš nechat uhradit z programu OP JAK.
Časová dotace 8 hodin +
V rámci 8 hodin získáš všechny potřebné dovednosti a pomůcky k ovládnutí svého času. Kolik dalšího času kurzu a jednotlivým úkolům věnuješ pak už záleží na Tobě. Průměrná doba pro fajnový průchod kurzem je 12 hodin/měsíc. Perfekcionistům může průchod tréninkem trvat déle. Ke kurzu získáváš celoživotní přístup, můžeš se k jednotlivým modulům vracet kdykoliv se Ti zamane.
Co získáš:
→ teoretické základy potřebné pro řízení vlastního času
→ analýzu Tvého způsobu řízení času
→ metody pro efektivní řízení času odpovídající Tvému osobnostnímu typu
→ dovednost efektivně řídit svůj čas
→ aktivní návyk v řízení svého času vedoucí k wellbeingu a work-life balancu
→ akční plán pro změnu i krizové momenty
→ pracovní listy
→ jistotu v naplňování svých pracovních povinností
→ Pedagogický diář 2024/25 (pokud volíš variantu s PD)
→ osvědčení o absolvování kurzu
Kurz je možné financovat z OP JAK, jak?
Z šablony například v kategorii wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
Osvědčení, DVPP a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný.
Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.
Potvrzení o účasti: Vzhledem k formě kurzu si printscreen z obrazovky jako potvrzení o účasti neodneseš. Máš ale k dispozici doklady o průchodu jednotlivými moduly a můžeme Ti na vyžádání vystavit potvrzení o účasti a časové dotaci kurzu.
Rozvíjej se v partě a výhodněji
→ Jednotlivec - licence pro 1 osobu
→ Tandem - licence pro 2 osoby (ideální pro pár, kamarády či kolegy, kteří chtějí kurzem procházet společně)
→ Sborovna - licence pro celou sborovnu, ale i školu (rozvíjejte se společně - v případě - varianta bez PD, neomezený počet; varianta s PD - maximální počet 30 absolventů)
poznámka: při objednávce uveď do poznámky seznam e-mailů, pro které pořizuješ licenci
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.