Pedagogický sbor v pohodě
.png?664cf2cf)
Související produkty
Detailní popis produktu
Silný, spolupracující a vzájemně se podporující tým je základem dobrého fungování školy. Prakticky vedený program pomáhá budovat důvěru, zlepšovat komunikaci a posilovat spolupráci mezi členy pedagogického sboru i vedením.
Prostřednictvím zážitkových aktivit, reflexí a modelových situací budeme rozvíjet otevřenou komunikaci, schopnost konstruktivního řešení konfliktů a sdílené vize. Program je veden interaktivně a respektuje tempo a potřeby účastníků – od hravých icebreakerů přes hlubší týmové diskuze až po konkrétní kroky pro zlepšení spolupráce ve škole.
Účastníci si odnesou nejen příjemný společný zážitek, ale také praktické nástroje pro každodenní spolupráci, které jim pomohou zvládat náročné situace a posilovat dobré vztahy v kolektivu.
Skrze workshop:
→ posílíme důvěru a spolupráci v týmu
→ naučíme se otevřeně komunikovat a sdílet
→ vyzkoušíme si řešení modelových konfliktních situací
→ společně pojmenujeme kroky pro zlepšení týmové spolupráce
→ podpoříme wellbeing celého týmu
Rozvoj pedagogických kompetencí:
• týmová spolupráce a komunikace,
• společná tvorba a sdílení vizí,
• řešení konfliktů a podpora pozitivního klimatu,
• neformální networking pedagogických pracovníků,
• wellbeing týmu a prevence vyhoření.
Termín: dle individuální domluvy (emailem marketa@pedagogickysvet.cz či telefonicky 723099743)
Časová dotace: 8 vyučovacích hodin
Kapacita programu: max 10 účastníků, každý další účastník + 1000 Kč
V ceně:
- 8 hodinový workshop s Mgr. Markétou Mrázovou
- individuální růstové rozhovory
Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
Osvědčení, DVPP a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný.
Osvědčení (=elektronický certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá?
→ Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)
→ Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
→ Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
→ Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
→ Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
→ Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci?
→ Programy pro sborovny, konference i letní školy
→ Růstové rozhovory
→ Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
→ Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
→ Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
→ Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.