Předprodej kurzu: Mistr svého času do 15.10.2025

Mistr svého času: celoroční online trénink (32 hodin)

11 400 Kč / ks 19 400 Kč / ks 74 600 Kč / ks od 11 400 Kč / ks 9 421,49 Kč bez DPH 16 033,06 Kč bez DPH 61 652,89 Kč bez DPH od 9 421,49 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Skladem (>5 ks) Zvolte variantu
Počet osob
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
31.10.2025 31.10.2025 31.10.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Komplexní trénink na řízení a organizaci svého času obsahuje vše, co je nabízeno v prezenčních kurzech. 
Zvládněte svůj čas levou zadní a pracujte efektivněji i s náročnou učitelskou agendou (v přímé i nepřímé práci, osobními i profesním životě). 
32 hodin+ I online - synchronně (16 hod) i asynchronně (16 hod) Nová podoba celoročního programu přístupná od 20.10.2025

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Dlouhodobý online trénink Mistr svého času je určený učitelům a pedagogickým pracovníkům, kteří chtějí získat kontrolu nad svým časem, energií a každodenní pedagogickou praxí (ve třídě, sborovně i doma). Během 32 hodin si osvojíte techniky pro efektivní řízení své výchovně vzdělávací práce, plánování, prioritizaci úkolů, stanovování SMART cílů (pro sebe i výuku), práci s časovými ztrátami, odkládáním, prokrastinací, vlastními myšlenkami a osobní výkonnostní křivkou. 
Kurz je vhodný pro kohokoliv, kdo ve své práci pracuje s dětmi/mládeží/studenty/dospělými, připravuje výuku/program a zároveň potřebuje stíhat i svou další agendu (od administrativy, další role ve škole, přes vedení týmu po další práci/projekty)

Kurz je prakticky zaměřený na efektivní řízení času a sebeorganizaci pedagogických pracovníků (jejich přímé i nepřímé práce).
Účastníci se naučí techniky a nástroje, které jim umožní zvládat úskalí pedagogické práce  (vzdělávací i výchovné, nepřímou práci, plánovat, prioritizovat a předcházet přetížení. Skrze individuální přístup, sebepoznání a praktický nácvik získá účastník nové dovednosti vedoucí k větší duševní pohodě, prevenci vyhoření, efektivnější práci a sebeorganizaci.

✓ Vyladíš si svůj work-life balanc.
Stihneš TO VŠE v pohodě a klidu. 
Čas, kdy se mu věnuješ si řídíš Ty. 

✓ Vybereš si metody pro řízení a organizaci času přesně sobě na míru.
✓ Vytvoříš si akční plán pro udržení svého tempa, nastartování změny i pro případ krizových situací.

Kurz-trénink kombinuje teoretické základy (předtočená videa - 8 hodin) s praktickým nácvikem (úkoly a pracovní listy - 8 hodin), individuálními konzultacemi (4 hodiny) a pravidelnými TM checkpointy (12 hodin).  Naučíte se plánovat svůj čas, analyzovat tzv. „časožrouty“, používat plánovací nástroje přizpůsobené vašemu stylu práce a zavádět je okamžitě do praxe. Součástí je i práce s osobní vizí, reflexí, tvorbou akčního a krizového plánu pro náročná období školního roku. Díky tomu se začne dařit i efektivnější organizace času přímo v hodině/ sborovně/ poradě. 

MOŽNO HRADIT Z OP JAK. 
16 hodiny synchronní výuky + 16 hodin asynchronní = 32 hodin 

Oblíbený online trénink (na řízení a organizaci svého času s PD a Markétou) dostává nový kabátek - upravuji ho tak, aby bylo možné jeho procházení v týdnu, měsíci, ale i roku!  První účastníky do kurzu vpustíme - 20.10.2025, následně bude možné začít okamžitě. 

OBSAH KURZU - TRÉNINKU

1. ZÁKLADY PRÁCE S ČASEM 

poznávám svůj mindset pro plánování a organizaci svého času 

Úvod do time managementu a sebepoznání – specifika pedagogické práce, analýza pracovního rytmu a časových ztrát.
Analýza času a časový snímek dne
– identifikace vlastních „časožroutů“ a efektivní využití času.
Osobnostní typologie a výkonnostní křivka
– práce s individuálním stylem práce a maximální efektivita podle osobního rytmu.
Work-life balance a prevence vyhoření
– tvorba zdravých pracovních návyků, reflexe a prevence stresu.

→ způsoby práce s časem a přístupu k jeho organizaci
→ osobnostní typologie v nakládání s časem  
→ osobní SWOT analýza pro nakládání s časem 
→ tvorba zdravých pracovních návyků,
→ odkládání vs. prokrastinace 
→ cyklické plánování (včetně specifik pro ženy),
→ časový snímek dne a jeho praktické využití,
→ osobní výkonnostní křivka a krizový plán.


 →  po absolvování prvního modulu první individuální konzultace 

 

2.  METODY, NÁSTROJE A CHYTRÉ CÍLE

→ poznávám užitečné metody pro plánování a organizaci svého času i výuky / programu / porady; 
volím a efektivně využívám plánovací nástroje přizpůsobené svému stylu práce i jejím potřebám 

Plánování, SMART cíle a prioritizace – stanovování měřitelných a dosažitelných cílů, využití Matice řízení času, praktická aplikace plánovacích nástrojů. 

→ 
systémy plánování a organizace práce,
→ způsoby a přístupy k plnění úkolů, jejich organizaci a efektivita
→ matice řízení času,
→ vyrušování, práce v otevřeném kolektivu a úskalí věty "teď NE"
→ SMART cíle a jejich praktická aplikace,
→ techniky prioritizace a reflexe, 

  →  po absolvování druhého modulu druhá individuální konzultace 


3. DELEGOVÁNÍ VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ S JISTOTOU

  připouštím si, že i ve vzdělávání mohou spolupracovat a dílčí části své práce dělat s žáky a/či kolegy

Delegování a týmová spolupráce – principy efektivního předávání úkolů, komunikace, budování důvěry a spolupráce v pedagogickém prostředí. 

→ 
principy delegování v pedagogickém prostředí,
→ posilování profesních vztahů
→ techniky prioritizace,
→ efektivní komunikace a zpětná vazba,
→ předávání zodpovědnosti a budování důvěry,
→ nástroje (online/offline) pro jednodušší a efektivnější práci učitele v různorodém kolektivu. 

 →  po absolvování třetího modulu třetí individuální konzultace 



4. RFLEXE MÉ PEDAGOGICKÉ ROLE 

→ Nově nastavené plány uvádíme do souladu se stávající pracovní rolí.

Reflexe, evaluace a tvorba akčního plánu – pravidelná evaluace výsledků, práce s vnitřním učitelem, tvorba krizového plánu pro náročná období.
Individuální rozvojový plán a implementace do praxe – nastavení osobního systému plánování, aplikace návyků do každodenní práce a přizpůsobení metod individuálním potřebám.

→ screening své role coby pedagogického pracovníka
→ poznání vlastního pedagogického mindsetu
→ stanovení své rozvojové vize
→ individuální nastavování priorit, cílů a způsobů vyhodnocování
→ wellbeing/work-life balanc, harmonie v pracovním a osobním životě pedagogického pracovníka
→ vytvoření individuálního rozvojového plánu

   →  po absolvování čtvrtého modulu čtvrtá individuální konzultace 


Co získáte:

 

 ✓ Efektivní řízení času: Získáš teoretické základy potřebné pro řízení a organizaci svého času (osobního, profesního i toho ve třídě/hodině/sborovně). Naučíš se identifikovat a eliminovat své "časožrouty", stanovovat měřitelné a splnitelné cíle a efektivně je prioritizovat.
→ Jasný akční a krizový plán pro náročná období (prevence a příprava na náročná období)
→ osobní systém plánování a organizace práce,
→ větší přehled v každodenních úkolech i přípravách,

✓ Plánovací nástroje: Seznámíš se s různými plánovacími nástroji a technikami, které si prakticky vyzkoušíš a přizpůsobíš svým individuálním potřebám. Připravíš si krizový plán pro náročné období. Vybereš si metody odpovídající Tvé plánovací typologii.
→ Praktické nástroje pro plánování a organizaci učitelské agendy (přípravy, administrativa, hodina, ...)
→ základní nástroje pro plánování a organizaci práce,
→ techniky pro stanovování a vyhodnocování cílů - i těch výukových,
→ nástroje, které vám uvolní čas na to, co je skutečně důležité,

✓ Spolupráce a delegování: Osvojíš si osvědčené postupy pro spolupráci a delegování úkolů v pedagogickém prostředí. Najdeš způsoby, jak principy delegování zavedeš do svého pracovního života.
→ Metody pro efektivní delegování a týmovou spolupráci (žáků i kolegů)
→ konkrétní postupy, jak správně delegovat,
→ dovednosti pro jasnou komunikaci a zpětnou vazbu,

✓ Osobní rozvoj: Efektivní nakládání s vlastním časem jde ruku v ruce s větším sebepoznáním, prací se svými návyky i profesní vizí. Nastavováním svého plánovacího a řídícího režimu poznáš své vnitřní mechanismy hlouběji a z nových perspektiv. Vytvoříš si analýzu svého individuálního způsobu řízení času, ale i funkční návod jak nad sebou vyhrát.
→ Dovednosti pro stanovování a vyhodnocování SMART cílů (osobních, profesních i výukových)
→ větší nadhled nad svým časem a energií,

✓ Work-life balanc: Vyladíš si své time managementové návyky, eliminuješ stresové momenty a připravíš se na náročná období. Získáš aktivní návyk v sebeorganizaci. Vytvoříš si prostor pro aktivní odpočinek či učení se novému ve své pracovní době. 
→ Lepší work-life balance a prevenci vyhoření (i při kumulaci pozic, rolí či více prací)
→ motivaci k malým změnám s velkým efektem,
→ praktické tipy, jak předcházet přetížení,

 

Co je součástí tréninku:

✓ Tréninková videa a pracovní listy: Materiály navržené pro postupné zavádění technik time managementu do praxe.
 4x individuální konzultace: Možnost konzultovat specifické potřeby a výzvy s odborníkem.
 
Celoroční přístup k materiálům: Roční přístup k veškerým tréninkovým materiálům pro opakované použití a osvěžení znalostí.
 Celoroční přístup do Inovativní sborovny

 16 hodiny synchronní výuky + 16 hodin asynchronní = 32 hodin 

Učitelský time management ušiješ sobě na míru - jak to probíhá?

délka: 32 hodin - časová dotace programu, její rozvržení do svého pracovního tempa si řídíš sám/a - tzn. může Ti to zabrat týden/měsíc/čtvrtletí/rok
16 hodiny synchronní výuky + 16 hodin asynchronní = 32 hodin 

forma: online , interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a sdílení zkušeností
lektorka: Mgr. Markéta Mrázová
bonus: 4x individuální konzultace, roční členství v Inovativní sborovně

Kurz je praktický, flexibilní a zaměřený na okamžité použití technik, které pomáhají efektivně řídit čas, organizovat práci a předcházet přetížení.. Odnesete si konkrétní nástroje, které můžete ihned začlenit do své každodenní práce. 

→ Kurz je online a probíhá kombinací synchronních i asynchronních modulů – věnuješ se mu tehdy, kdy potřebuješ Ty.

→ Program je rozložen do 4 modulů, které si můžeš rozložit do týdne/měsíce či čtvrtletí, aby byla vysoká intenzita tréninku při minimálním zatížení.
→ V každém modulu Tě čeká 60 - 120 minutové video
→ 
K videím jsou připraveny pracovní listy a interaktivní materiály, např. time tracker, návody a tipy pro použití Pedagogického diáře.

→ Po každém modulu následuje individuální konzultace
→ Kurz obsahuje praktické domácí úkoly a každodenní zavádění technik do vlastní pedagogické praxe.
→ V uzavřené online skupině je prostor pro sdílení zkušeností, reflexi a tipy dobré praxe.
→ Ke kurzu získáváš celoživotní přístup k veškerým materiálům – můžeš se k modulům vracet kdykoli.


  Díky online prostředí si tréninkové lekce můžeš přehrát kdykoliv a kdekoliv. 
  Probíraná témata okamžitě zavádíme do praxe a osvojujeme si nové návyky do té míry, kterou potřebuješ právě Ty.
  Máš-li svůj Pedagogický diář, papírového plánovacího pomocníka, aplikuješ změny rovnou s jeho pomocí.
  K materiálům máš přístup celý rok, můžeš se k nim postupně vracet. 

Dlouhodobý intenzivní trénink na řízení svého času si řídíš Ty!
Novou podobu modulového - synchronního i asynchronního - online tréninku otevíráme v polovině října následně do ní můžeš vstoupit kdykoliv. 

 Pro koho je trénink určen?

Pro každého pedagoga i pracovníka ve vzdělávání, který chce efektivněji řídit svůj čas, zlepšit organizaci své práce a dosáhnout lepší rovnováhy mezi profesním a osobním životem. Fakt! - MŠ, ZŠ, SŠ, SOŠ, ZUŠ  - učitelky, ředitelky, asistentky, družinářky a dokonce i domčkáře (DDM). 

 

   Co na trénink říkají jeho absolventi?

 

„Než jsem začala koukat na videa a přemýšlet o svém čase, myslela jsem si, že mám čas zorganizovaný. A ne, zůstala jsem vždy u to-do listů a jela rychlostí blesku při odškrtávání. Vyzkoušela jsem si různé způsoby zapisování úkolů, ale bez velké systematičnosti. Teď vím, dělám chyby, k čemu se musím vrátit. Videa mi pomáhají můj chaos aspoň trošku zorganizovat.“

"Milá Markéto, děkuji za....uf, nevím, jak tohle vůbec vyjádřit slovy. :-D Prostě děkuji za kurz nadupaný spoustou informací, pracovních listů a hlavně myšlenek, které mi pomohly se posunout zase někam dál. Lépe si zorganizovat život. Děkuji za videa, na kterých jsi působila tak pozitivně a nadšeně. Vždycky jsem se moc na video těšila, protože nabíjelo energií jít do toho všeho. Také děkuji za zpětné vazby a podporu k mým rozvláčným komentářům!"

"Chtěla jsem získat hlavně nějaké tipy a metody, jak lépe zorganizovat čas. Ale má očekávání celý ten kurz předčil, protože šel více do hloubky a v podstatě více za téma. Nejde jenom o organizaci času, ale celkový koučink života (nejen) učitele!"

"Seznámila jsem se s novými metodami, jak pracovat s úkoly. Naučila jsem se pojmenovat své časožrouty a postupně je omezuji a nahrazuji. Vyhovovalo mi, že to byl časově delší kurz (byl čas si vše postupně vyzkoušet, teprve potom postupovat dál) a opravdu orientovaný na učitelskou profesi. Už jsem četla několik knížek o plánování svého času, ale vždy to bylo spíše pro šéfy firem." 

"Kurz byl ucelený, systematický a srozumitelný. Postupoval krok za krokem tak, abych si dala dohromady svůj osobní a pracovní život. Doprovázely mě zajímavé a různorodé pracovní listy, ke kterým jsem se mohla vracet, zamýšlet se nad nimi (balanční kruhy, časová osa, smart cíle, pedagogický mindset,... - a to nezmiňuji zdaleka vše!). Také bylo super, že ke každému modulu byla nejen videa, ale také písemné prezentace, takže pokud jsem se podívala na video, mohla jsem se vracet už jen k prezentaci a věděla jsem, co a jak. Kurz byl taky plný tipů na jednotlivé organizační metody a bylo fajn, že jsme si každý z nás mohl uzobnout, co se nám zrovna hodí, takže to bylo vedené velmi individuálně. Líbilo se mi, že jsem byla dohnaná k reflexi za každý týden, protože to je to, na co zapomínám nebo tomu nepřikládám důraz. Přitom je to tak důležité! Už teď mám spoustu myšlenek a nápadů, jak lépe zorganizovat čas. A těším se, až tohle všechno uplatním od nového školního roku se vším všudy. :-) Děkuji!"

 

 Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
16 hodiny synchronní výuky + 16 hodin asynchronní = 32 hodin 

Osvědčení, DVPP a další užitečné informace

Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný

Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.
 Potvrzení o účasti: Vzhledem k formě kurzu si printscreen z obrazovky jako potvrzení o účasti neodneseš. Máš ale k dispozici doklady o průchodu jednotlivými moduly a můžeme Ti na vyžádání vystavit potvrzení o účasti a časové dotaci kurzu. 


 

 Zjisti už teď, jaký je Tvůj dominantní osobnostní typ v organizaci a plánování času 

Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Mgr. Markéta Mrázová  odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur 

#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743

Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.


S mottem Spolu za lepší školu (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.

 

Čím se zabývá?

  Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
     - Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
     - online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)

→  Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.

  Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy

  Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.

  Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.

  Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.

 

V čem může pomoci?

→  Programy pro sborovny, konference i letní školy 

→  Růstové rozhovory 

→  Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.

  Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.

→  Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.

  Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.