Mistr svého času: celoroční online trénink (32 hodin)
.png?664cf2cf)
Související produkty
Detailní popis produktu
Mistr svého času = Základní osobní výbava pro práci s časem
Komplexní kurz, který Ti pomůže zorientovat se ve vlastním vztahu k času, naučit se s ním zacházet vědomě, najít rovnováhu mezi prací a odpočinkem a zavést udržitelné návyky.
Každý modul obsahuje videa, pracovní listy, praktické nástroje a inspirace z Pedagogického diáře.
Proč právě tento kurz?
Každý učitel má ve svém dni stovky úkolů. Výuka, přípravy, administrativy, schůzky, žáci, kolegové, rodina, osobní život.
👉 A někde mezi tím mizí čas, energie i chuť.
🧭 „Učitelský time management ušitý na míru – přesně Tobě, Tvé osobnosti a Tvé škole.“
Trénink Mistr svého času Ti pomůže najít rovnováhu mezi tím, co musíš, a tím, co chceš.
Získáš přehled, nadhled i praktické nástroje, díky kterým budeš učit i žít s větším klidem, soustředěním a smyslem.
Struktura tréninku - Co tě v kurzu čeká?
Dlouhodobý online trénink (32 hodin) pro učitele a pedagogy, kteří chtějí získat kontrolu nad svým časem, energií a každodenní pedagogickou praxí.
Vše se děje pozvolna, prakticky a do hloubky – v rytmu, který si určíš Ty.
- 8 hodin teorie (předtočená videa)
- 8 hodin praktických úkolů a pracovních listů
- 4 individuální konzultace
- 12 hodin pravidelných checkpointů (setkání, sdílení, reflexe)
📆 Celková dotace: 32 hodin
(16 hodin synchronní + 16 asynchronní výuky – čas si řídíš Ty!)
Dlouhodobý intenzivní trénink na řízení svého času si řídíš Ty!
Co se naučíš?
✅ Efektivní řízení času
Získáš jasný systém, jak plánovat, stanovovat priority a dosahovat cílů bez přetížení.
→ Jasný akční a krizový plán pro náročná období
→ Vlastní osobní systém plánování
✅ Plánovací nástroje a metody
Vyzkoušíš různé plánovací techniky a vybereš si ty, které odpovídají Tvé osobnosti i rytmu školy.
→ Praktické plánovače, nástroje a pracovní listy
→ Techniky SMART cílů (pro sebe i výuku)
✅ Spolupráce a delegování
Zjistíš, že nemusíš dělat všechno sáma. Naučíš se spolupracovat a delegovat ve sborovně i ve třídě.
→ Nástroje pro týmové plánování a sdílení
→ Postupy, jak jasně komunikovat a předávat úkoly
✅ Osobní rozvoj a sebepoznání
Pochopíš, jak pracuješ se svým časem, co Tě brzdí a co Tě táhne vpřed.
→ Sebepoznávací testy, mapy, analýzy
→ Osobní plán rozvoje a vizualizace cílů
✅ Work-life balance
Naučíš se hospodařit se svou energií, regenerovat a předcházet přetížení.
→ Cyklické plánování, 7 způsobů odpočinku
→ Praktické tipy pro dlouhodobou duševní pohodu
OBSAH KURZU - TRÉNINKU - Struktura a obsah kurzových modulů
Trénink je rozdělen do 11 modulů, které na sebe logicky navazují. Každý modul obsahuje video, pracovní listy, sebereflexní cvičení a praktické tipy z pedagogické praxe.
1. Poznávám svůj časový mindset
👉 Začni tím nejdůležitějším – poznat sám sebe. → Zjisti, jak to máš s časem právě Ty. Objev své návyky, postoje a plánovací typ. Pochopíš, proč Ti některé systémy fungují a jiné ne.
- Úvod do time managementu
- Práce se sebepoznáním – jak to mám já s časem
- Test osobnostní typologie
- osobní SWOT analýza
- Balanční kruh a osobní hodnoty
2. Chytré využívání zdrojů a energie
👉 Získej energii zpět a nauč se s ní nakládat chytře. → Nauč se hospodařit se svou energií a pozorností tak, aby Ti vydržela dlouhodobě. Poznej, jak regenerovat a předcházet vyhoření.
- osobní výkonnostní křivku
- strategie pro work-life balance
- Zdroje energie a jejich doplňování
- 7 způsobů odpočinku
- Cyklické plánování pro ženy
- Práce s hranicemi a limity
3. Objevuji systémy a techniky práce s časem
👉 Najdi způsob plánování, který Ti skutečně sedí. → Zorientuj se v osvědčených metodách time managementu a vytvoř si systém, který odpovídá Tvému rytmu.
- 5 generací time managementu
- Přehled plánovacích technik
- Vlastní funkční systém plánování
- Systémy plánování a osobní strategie
- Strategie podle typologie osobnosti
4. Co dělat, když hoří – můj krizový plán
👉 Měj plán i pro chvíle, kdy se zdá, že nic nestíháš → Buď připraven*a na náročná období. Nauč se rozpoznat přetížení a sestavit krizový plán, který Tě podrží.
- Prevence vyhoření
- Rozpoznání signálů krize - přetížení
- Identifikace problémových situací
- Tvorba krizového plánu
- Časová osa
5. Časový snímek – jak opravdu využívám svůj čas
👉 Zastav se a podívej, co Ti skutečně bere čas. → Zmapuj svůj běžný den a zjisti, kam se ztrácí Tvoje energie i čas. Realita Tě možná překvapí.
- Sledování vlastního dne
- Mapa činností a úkolů
- Identifikace časožroutů
6. Analýza časového snímku a nové návyky
👉 Změna začíná drobnými kroky – udělej první z nich. → Přetav získaná data v akci. Nauč se nahrazovat časožrouty efektivními návyky a udržet motivaci ke změně.
- Analýza sesbíraných dat - práce s daty z časového snímku
- Tvorba anti-časožroutů
- Jak se tvoří návyky
- Mikrocíle a udržení motivace
- Osobní strategii řízení času
7. Pracuji chytře – metody, které fungují pro mě
👉 Najdi svůj způsob, jak být efektivní – bez stresu. → Vyzkoušej různé přístupy k time managementu a zjisti, které opravdu pomáhají Tobě.
- Osobní systém řízení času
- Přehled technik řízení času (např. GTD, Eisenhower, Pomodoro)
- Jak přizpůsobit metody osobnosti
- Nástroje pro zavádění změn
8. Delegování ve školním prostředí – musím to fakt dělat já?
👉 Přestaň na to být sáma* – rozděl odpovědnost spravedlivě. → Zjisti, co všechno nemusíš dělat sáma. Nauč se efektivně delegovat a posiluj týmovou spolupráci ve škole.
- Delegování ve školním prostředí
- Co mohu delegovat
- Týmová spolupráce ve škole
- Delegování pomocí technologií
9. Od plánů k realitě – můj akční plán
👉 Od snění k činům – začni konat s jasným směrem. → Proměň své nápady v konkrétní kroky. Stanov si priority a cíle, které Tě dovedou k rovnováze.
- Osobní akční plání
- Individuální profesní vize
- Určování priorit a důležitého
- SMART cíle a mikrocíle
- Vision board a vizualizace
- Plánování akčních kroků
- Udržení motivace
10. Jak to jde? – pravidelná kontrola a reflexe
👉 Zastav se, ohlédni se – a pochval se za pokrok. → Upevni nové návyky a pravidelně se zastav. Nauč se hodnotit svůj čas, upravovat strategie a udržovat růstový mindset.
- Udržení motivace
- Pravidelná evaluace
- Kontrola cílů a úprav strategie
- Reflexe role učitele
- Práce s růstovým mindsetem
11. Jak předávat zdravé postoje k času dětem
👉 Pomoz dětem najít rovnováhu – začni s nimi o čase mluvit. → Nauč se přenášet zdravý vztah k času i na své žáky. Objev aktivity, které podporují samostatnost a plánování dětí.
- Time management pro děti
- Podpora samostatnosti a plánování u žáků
- Reflexe pokroku a motivace
- Tipy na výukové aktivity
Učitelský time management ušiješ sobě na míru - jak to probíhá?
Celý kurz - trénink je navržený tak, aby sis ho mohl/a přizpůsobit svému tempu, rytmu školního roku i osobnímu životu.
Žádné stresy, žádné deadliny. Jen prostor růst a učit se v rytmu, který Ti sedí.
1️⃣ Koupíš kurz
Vybereš si balíček Mistr svého času a objednávku jednoduše dokončíš online, při výběru dopravy volíš "dopravu nepotřebuju".
Po zaplacení Ti okamžitě přijde potvrzení o nákupu a přístupový odkaz.
2️⃣ Přijde Ti e-mail s přístupem
Získáš odkaz pro přihlášení do online kurzu a zároveň do Inovativní sborovny, kde najdeš inspiraci, sdílení a podporu od dalších účastníků.
3️⃣ Vytvoříš si svůj účet
Vše si přizpůsobíš sobě – vytvoříš si vlastní profil, nastavíš heslo a hned vidíš přehled všech dostupných modulů a materiálů.
4️⃣ Učíš se svým tempem
Každý modul obsahuje video, pracovní listy, cvičení a reflexní úkoly.
Postupuješ podle sebe – můžeš jít po týdnech, měsících nebo intenzivně během několika dnů.
Tvůj pokrok se ukládá automaticky, takže se můžeš kdykoli vrátit tam, kde jsi skončil/a.
🎯 Během celého tréninku máš přístup ke všem videím, pracovním listům, konzultacím i komunitní podpoře.
A co je nejlepší – všechny změny zavádíš rovnou do praxe, do svého diáře, výuky i školního/osobního života.
Co na trénink říkají účastníci?
„Než jsem začala přemýšlet o svém čase, myslela jsem si, že ho mám zorganizovaný. A ne! Díky kurzu jsem konečně pochopila, kde dělám chyby a jak z nich ven.“
— Lenka, učitelka ZŠ
„Kurz předčil má očekávání. Nejde jen o plánování, ale o celkový koučink života učitele. Mám jasno, jak chci pracovat i žít.“
— Eva, učitelka SŠ
„Skvěle vyvážený poměr videí, pracovních listů a osobního doprovázení. Kurz mě naučil plánovat tak, aby zbyl čas i na mě.“
— Michaela, ředitelka MŠ
Co vše získáš:
✓ 4× individuální konzultace
✓ roční přístup k materiálům
✓ roční členství - vstup do Inovativní sborovny (sdílení, inspirace, podpora)
✓ osvědčení o absolvování - certifikát
✓ možnost hradit z OP JAK
Pro koho je kurz?
Pro všechny, kdo učí nebo vzdělávají:
👩🏫 učitelky a učitelé MŠ, ZŠ, SŠ, ZUŠ
📚 lektoři, asistenti, družináři, ředitelé
🏫 pracovníci DDM, školních klubů a volnočasových zařízení
Zkrátka pro každého, kdo chce:
✔️ méně chaosu, více klidu
✔️ méně stresu, více smyslu
✔️ méně plýtvání, více energie
Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
16 hodiny synchronní výuky + 16 hodin asynchronní = 32 hodin
💸 Hodnota kurzu
Inovativní sborovna (12×299 Kč) 3 588 Kč
Individuální konzultace (4×850 Kč) 3 400 Kč
Online kurz (12×1 290 Kč) 15 480 Kč
Celková hodnota programu 22 468 Kč
👉 Cena kompletního tréninku: výhodná balíčková cena 8 400 Kč (cena pro členy Inovativní sborovny: 4 800 Kč)
Osvědčení, DVPP a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný.
✓ Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.
✓ Potvrzení o účasti: Vzhledem k formě kurzu si printscreen z obrazovky jako potvrzení o účasti neodneseš. Máš ale k dispozici doklady o průchodu jednotlivými moduly a můžeme Ti na vyžádání vystavit potvrzení o účasti a časové dotaci kurzu.
Zjisti už teď, jaký je Tvůj dominantní osobnostní typ v organizaci a plánování času
Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY
Lektorka: Mgr. Markéta Mrázová
Pedagožka, lektorka, družinářka, autorka Pedagogického diáře a zakladatelka Inovativní sborovny.
Ve svých kurzech propojuje time management, koučovací přístup a pedagogickou praxi do srozumitelných a použitelných nástrojů.
„Naučit se řídit čas není o to-do listech, ale o porozumění sobě. A o tom, jak v tom zůstat člověkem.“
🚀 Přihlas se ještě dnes
Začni si řídit svůj čas tak, aby Ti přinášel klid, prostor a radost z práce.
🎓 Online. Prakticky. Po svém.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá?
→ Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)
→ Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
→ Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
→ Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
→ Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
→ Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci?
→ Programy pro sborovny, konference i letní školy
→ Růstové rozhovory
→ Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
→ Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
→ Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
→ Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.
