Předprodej kurzu: Mistr svého času do 15.10.2025

Emoční kompas třídy – krátké aktivity na třídnické hodiny a rozvoj práce s emocemi u žáků

3 600 Kč / ks 6 200 Kč / ks 72 000 Kč / ks od 3 600 Kč / ks 2 975,21 Kč bez DPH 5 123,97 Kč bez DPH 59 504,13 Kč bez DPH od 2 975,21 Kč bez DPH
Předprodej (>5 ks) Předprodej (>5 ks) Předprodej (>5 ks) Zvolte variantu
Počet osob
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.10.2025 23.10.2025 23.10.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Interaktivní program pro učitele – krátké aktivity na třídnické hodiny a rozvoj práce s emocemi u žáků - online

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Každá třída má svůj rytmus, své příběhy i své emoce.
Emoční kompas třídy Ti pomůže je zachytit, pojmenovat a proměnit ve společnou sílu.

Program je určen pro učitele, kteří chtějí do běžného školního dne vnést víc porozumění, klidu a vztahovosti, a to krátkými aktivitami, které nezaberou víc než 10–15 minut.
Získáš konkrétní nápady pro třídnické hodiny, ranní kruhy i běžné chvíle, kdy je třeba děti zklidnit, propojit nebo podpořit v sebereflexi.

💬 Co Ti program přinese

  • Zásobník krátkých aktivit na rozvoj emoční inteligence žáků

  • Jistotu, jak s dětmi mluvit o emocích jednoduše a bezpečně

  • Praktické nástroje pro posilování vztahů a soudržnosti ve třídě

  • Podporu komunity učitelů, kteří sdílí podobné hodnoty

  • Reflexní otázky a inspiraci, jak s aktivitami dál pracovat

🪄 Jak to probíhá

Program je koncipován jako online kurz rozdělený do 4 týdnů.
Každý týden se zaměříš na jedno téma – například uvědomění emocí, empatii, spolupráci nebo sebevědomí – a vyzkoušíš si konkrétní aktivity ve své třídě.

Každý modul obsahuje:

  • krátké vysvětlující video,

  • pracovní list s popisem aktivity,

  • mikroúkol do praxe,

  • a prostor pro sdílení zkušeností s ostatními učiteli.

🌈 Pro koho je program určen

Pro všechny učitele 1. i 2. stupně ZŠ, třídní učitele, vychovatele a pedagogy, kteří chtějí rozvíjet emoční gramotnost dětí přirozeně a hravě, v kontextu běžného školního dne.
Není třeba žádná předchozí zkušenost – stačí chuť být průvodcem dětských emocí.

📦 Co obdržíš

  • přístup do online programu na 4 týdny

  • pracovní sešit s aktivitami v PDF (lze tisknout)

  • bonusové tipy a doporučení z praxe

  • certifikát o absolvování

💚 Proč vznikl Emoční kompas třídy

Protože emoce patří do školy.
A protože stačí pár minut denně, aby se děti cítily víc v bezpečí, víc samy sebou a víc spolu.

„Když se učíme mluvit o emocích, učíme se žít spolu.“

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Mgr. Markéta Mrázová  odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur 

#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743

Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.


S mottem Spolu za lepší školu (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.

 

Čím se zabývá?

  Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
     - Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
     - online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)

→  Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.

  Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy

  Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.

  Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.

  Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.

 

V čem může pomoci?

→  Programy pro sborovny, konference i letní školy 

→  Růstové rozhovory 

→  Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.

  Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.

→  Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.

  Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.