Emoční kompas třídy – krátké aktivity na třídnické hodiny a rozvoj práce s emocemi u žáků
.png?664cf2cf)
Detailní popis produktu
Každá třída má svůj rytmus, své příběhy i své emoce.
Emoční kompas třídy Ti pomůže je zachytit, pojmenovat a proměnit ve společnou sílu.
Program je určen pro učitele, kteří chtějí do běžného školního dne vnést víc porozumění, klidu a vztahovosti, a to krátkými aktivitami, které nezaberou víc než 10–15 minut.
Získáš konkrétní nápady pro třídnické hodiny, ranní kruhy i běžné chvíle, kdy je třeba děti zklidnit, propojit nebo podpořit v sebereflexi.
💬 Co Ti program přinese
-
Zásobník krátkých aktivit na rozvoj emoční inteligence žáků
-
Jistotu, jak s dětmi mluvit o emocích jednoduše a bezpečně
-
Praktické nástroje pro posilování vztahů a soudržnosti ve třídě
-
Podporu komunity učitelů, kteří sdílí podobné hodnoty
-
Reflexní otázky a inspiraci, jak s aktivitami dál pracovat
🪄 Jak to probíhá
Program je koncipován jako online kurz rozdělený do 4 týdnů.
Každý týden se zaměříš na jedno téma – například uvědomění emocí, empatii, spolupráci nebo sebevědomí – a vyzkoušíš si konkrétní aktivity ve své třídě.
Každý modul obsahuje:
-
krátké vysvětlující video,
-
pracovní list s popisem aktivity,
-
mikroúkol do praxe,
-
a prostor pro sdílení zkušeností s ostatními učiteli.
🌈 Pro koho je program určen
Pro všechny učitele 1. i 2. stupně ZŠ, třídní učitele, vychovatele a pedagogy, kteří chtějí rozvíjet emoční gramotnost dětí přirozeně a hravě, v kontextu běžného školního dne.
Není třeba žádná předchozí zkušenost – stačí chuť být průvodcem dětských emocí.
📦 Co obdržíš
-
přístup do online programu na 4 týdny
-
pracovní sešit s aktivitami v PDF (lze tisknout)
-
bonusové tipy a doporučení z praxe
-
certifikát o absolvování
💚 Proč vznikl Emoční kompas třídy
Protože emoce patří do školy.
A protože stačí pár minut denně, aby se děti cítily víc v bezpečí, víc samy sebou a víc spolu.
„Když se učíme mluvit o emocích, učíme se žít spolu.“
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá?
→ Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)
→ Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
→ Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
→ Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
→ Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
→ Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci?
→ Programy pro sborovny, konference i letní školy
→ Růstové rozhovory
→ Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
→ Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
→ Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
→ Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.