nové ŠVP hravě, v klidu a pohodě (21 hod)
.png?664cf2cf)
Detailní popis produktu
Základní přehledový popis, více informací o programu a průběhu zde bude brzy :-) můžeš si o ně zavolat 723 099 743
Jde o jedinečný koncept práce s principy pedagogického time managementu a sebereflexe. Skrze jednoduché pohybové aktivity, hry a cvičení budeme rozšiřovat prostor naší vnitřní pohody, odolnosti a psychické flexibility.
Cyklus 7 seminářů v této podobě bude probíhat poprvé, zaváděcí cena.
Zkoumání vlastní ochoty a schopnosti reagovat na změnu i principů, na kterých stojí. Skrze to bude docházet k posouvání individuální psychické flexibility, posilování naší vnitřní odolnosti i kreativity.
Vědomé proměňování toho, co Ti stojí v cestě za udržením pohody i v nepohodě.
→ kombinace růstových rozhovorů/koučinku/mentoringu
→ improvizačních dovedností
→ intuitivní pedagogiky, playfightu a seberozvojových cvičení
→ praktická práce s seberozvojovými a relaxačními nástroji
Čas: liché úterky 18:00 - 21:00
začínáme 9.9. a končíme 7.12.2025
Časová dotace: 21 hodin (7 seminářů x 3 hod)
Možné hradit ze šablon OP JAK:
→ inovativní metody vzdělávání
→ další vzdělávání pedagogický pracovníků
→ wellbeing a psychohygiena
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá?
→ Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)
→ Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
→ Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
→ Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
→ Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
→ Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci?
→ Programy pro sborovny, konference i letní školy
→ Růstové rozhovory
→ Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
→ Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
→ Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
→ Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.