Reflektivní procházka
Související produkty
Detailní popis produktu
Kombinací pohybu, prostoru a náhledů na svůj profesní život z různých perspektiv podrobíme svou roli pedagogického pracovníka revizi pedagogické vize. Čeká nás malý výlet do přírody (max 10 km), dostatek prostoru pro sebereflexi, sdílení dobré praxe, střet s různorodými myšlenkami českých pedagogů i zásobárna aktivit pro reflektivní praxi. Seznámíme se s několika jednoduchými metodami pro získávání zpětné vazby a zavádění reflektivních technik do svého pracovního života. A vytvoříme si akční plán, který nám pomůže k dosažení nových/aktualizovaných vizí ještě v tomto školním roce.
Program cílí na rozšiřování kompetencí pedagogických pracovníků, prevenci symptomů vyhoření a wellbeing.
Program je vhodný pro jakéhokoliv pracovníka ve vzdělávání.
rozvoj pedagogických kompetencí:
- Prevence syndromu vyhoření – hledání vnitřní motivace
- Wellbeing učitele – sebeřízení, sebeorganizace, sebepéče, sebereflexe, evaluace
- Rozvoj a podpora růstového nastavení mysli – podpora osobnostně profesního růstu
- Sociální kompetence – efektivní komunikace, spolupráce a delegování
- Neformální networking pedagogických pracovníků
v ceně:
- 4hodinový workshop s Mgr. Markétou Mrázovou
- Pedagogický diář 2024/25 (dle zvolené varianty)
časová dotace: 8 hodin
Náš program vás dostane do pohody a reflexe a je užitečné tuto energii dál využít pro rozvoj vašeho týmu a nastavení dalšího směřování. Termíny reflektivních procházek vypisuji na pátky a soboty.
Pedagogickým týmům vřele doporučuji využít čas a energii nabitou sebereflexí k dalšímu individuálnímu programu (např. týmový teambuilding atp.)
Program lze připravit i pro váš tým na míru v lokalitě, kterou si vyberete.
Místo srazu bude upřesněno před konáním akce. Vycházíme z Kašperských Hor, kam se i vracíme tak, abychom stihli návazné spoje domů (či dál…).
Kurz je možné financovat z OP JAK, jak?
Z šablony například v kategorii wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
Osvědčení, DVPP a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný.
Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
Markéta Mrázová je zkušená lektorka a pedagog působící na volné noze, která se zaměřuje na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů. S bohatou praxí v českém i zahraničním vzdělávacím prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů.
Čím se zabývá
- Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času.
- Vedení praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
- Zástupný učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe a poskytuje metodickou podporu kolegům.
- Autorka pedagogického diáře: Praktický nástroj nejen pro plánování, ale i pro sdílení inspirativních příběhů ze zákulisí učitelské profese.
- Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání.
V čem může pomoci
- Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
- Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
- Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.