Až do pondělního (16.12) zvonění máš poštovné zdarma při nákupu nad 500 Kč.

online program: TRÉNINK řízení svého času a organizace nepřímé práce

2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 2 500 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 1 600 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 3 750 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 2 400 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 35 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks 16 000 Kč / ks od 1 600 Kč / ks 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 2 066,12 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 1 322,31 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 3 099,17 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 1 983,47 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 28 925,62 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH 13 223,14 Kč bez DPH od 1 322,31 Kč bez DPH
Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Zvolte variantu
Počet osob
Chceš k tomu i diář?
Termín
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Praktický online trénink na osvojení time managementu v praxi nepřímé práce učitele.  S postupným vedením a zaváděním do praxe zvládneš všechny učitelské povinnosti v čase vyhrazeném pro nepřímou práci.

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

 

Ztrácí se Ti čas neznámo kam? Přijde Ti, že práce po večerech/ránech i víkendech k učitelské profesi prostě patří? 

Máš pocit, že být skvělý učitel znamená tvořit a růst jedině na úkor osobního času a pohody? Nemusí to tak být. Zorganizuj si pracovní čas a prostor smysluplně.

Zbav se nekonečné věty „nemám čas“ i "kde na to vzít čas". Zjisti, kde cenné minuty i hodiny ztrácíš. Poznej své časožrouty a zbav se jich. Vezmi otěže správy svého času pevně do svých rukou a už se nenech vláčet aktuálními okolnostmi. Online trénink je tu pro každého, kdo ve své učitelské profesi nemá čas, chce to změnit a neví, jak do toho. 

Cílem tréninku je praktické ovládnutí technik k efektivnímu (sebe)řízení a organizaci nepřímé práce pedagogických pracovníků. V rámci programu se seznámíš s plánovacími nástroji a technikami, které si prakticky rovnou vyzkoušíš a přizpůsobíš svým individuálním potřebám. Osvojíš si techniky pro stanovování měřitelných a splnitelných cílů, prioritizaci, reflexi a vyhodnocování stanovených cílů. Seznámíš se s dobrou praxí spolupráce a delegování v pedagogickém prostředí. A skrze praktické využití osobního časového snímku a individuální výkonnostní křivky si vytvoříš krizový plán pro náročné období školního roku.

Skrze individuální přístup, sebepoznání a praktický nácvik získá účastník nové dovednosti vedoucí k větší duševní pohodě, prevenci vyhoření, efektivnější práci a sebeorganizaci.

  • Úvod do time managementu, sebepoznání a specifika práce s časem a jeho organizací u pedagogických pracovníků
  • Význam work-life balance, osobní prevence vyhoření a tvorba nových návyků
  • Wellbeing v pracovním i osobním životě pedagogických pracovníků
  • Techniky pro efektivní plánování času dle osobnostní typologie (včetně cyklického plánování pro ženy)
  • Osobní SWOT analýza nakládání s časem
  • Časový snímek dne, jeho praktické využití a analýza
  • Osobní výkonnostní křivka – identifikace problémových/krizových situací v životě pedagogického pracovníka, práce s vlastní výkonnostní křivkou a vytvoření krizového plánu
  • SMART CÍLE – formulace individuálních splnitelných cílů, prioritizace, reflexe a vyhodnocování
  • Prioritizace – stanovování priorit a praktické určování důležitého v pracovním i osobním životě v závislosti na skutečně naléhavém
  • Matice řízení času – praktické určování priorit v pracovním i osobním životě
  • Delegování v pedagogickém prostředí
  • Od plánů k realitě – reflexe, vyhodnocování a stanovování skutečně splnitelných cílů i jejich reformulace vedoucí k jejich skutečnému dosažení
  • Vnitřní motivace – metody k udržení pozornosti a podpory vnitřní motivace
  • Reflexe, vyhodnocování, evaluace
  • Revize pedagogické vize – screening své role coby pedagogického pracovníka, poznání vlastního pedagogického mindsetu, vytvoření individuálního rozvojového plánu

 rozvoj pedagogických kompetencí:

  • Wellbeing učitele – sebeřízení, sebeorganizace, sebepéče, sebereflexe
  • Rozvoj a podpora růstového nastavení mysli – podpora osobnostně profesního růstu
  • Osobní rozvoj – individuální nastavování priorit, cílů a způsobů jejich vyhodnocování
  • Sociální kompetence – efektivní komunikace, spolupráce a delegování
  • Manažerské kompetence – praktické dovednosti pro řízení a organizace nepřímé práce, prioritizace, třídní management, efektivita
  • Networking pedagogických pracovníků
  • Celoroční kontinuální rozvoj

v ceně:

  • 16hodinový online trénink s Mgr. Markétou Mrázovou
  • 2x osobní konzultace 
  • Pedagogický diář 2024/25
  • 12 hodin online mentoringu ve virtuální sborovně

časová dotace: 16 hodin trénink (rozvrženo v 1 měsíci, tzn.4 hodiny/týden) + 12 hodin/rok (online ve virtuální sborovně, v klubu inovativních učitelů)


Měsíční intenzivní trénink na řízení svého času si řídíš Ty!

Skrze unikátní tréninkovou metodu získáš potřebné dovednosti, návyky i znalosti. V tréninku efektivně využíváme Tvůj individuální čas a kombinujeme možnosti virtuálního, praktického i papírového světa.

Díky online prostředí si tréninkové lekce můžeš přehrát kdykoliv a kdekoliv. Navíc máš lektorku stále "po ruce", skrze interaktivní chat.

Probíraná témata okamžitě zavádíme do praxe a osvojujeme si nové návyky do té míry, kterou potřebuješ právě Ty.
Máš-li svůj Pedagogický diář, papírového plánovacího pomocníka, aplikuješ změny rovnou s jeho pomocí.

Termíny 2024/2025: 
říjen  - začínáme 29.9.2024
listopad  - začínáme 3.11.2024
prosinec - začínáme 1.12.2024 

březen  - začínáme 2.3.2025
duben  - začínáme 30.3. 2025
květen - začínáme 27.4.2025

Učitelský time management ušiješ sobě na míru

Vyber si metody k řízení svého času přesně pro Tvůj typ. Získej akční plán na změnu i krizové momenty ve Tvé učitelské práci. Dej do souladu svůj work-life balanc.
Teorie bude jen tolik, kolik  je třeba k praktickému použití. Hlavním cílem tréninku je PRAXE - postupně a prakticky zavedeš užitečné teoretické postupy do svého pracovního života.
Díky analýze Tvého časového snímku najdeme slabá místa, vybereme metody vhodné právě pro Tebe, naplánujeme splnitelné cíle.
Získáním aktivních návyků k řízení svého času snížíš riziko pracovního vyhoření, hodíš se do pohody a vyladíš svůj pracovně-osobní život do takového poměru, jaký vyhovuje Tobě
V neposlední řadě si ukážeme, jak Ti v některých plánovacích metodách může pomoci Pedagogický diář.

 Kurz je pro Tebe, pokud:
nemáš ve své učitelské profesi čas a chceš to změnit
nevíš, jak s plánováním a organizací začít
teorii znáš, ale v praxi to vázne
často se brzy ráno, pozdě večer nacházíš u příprav, hodnocení, plánování
potřebuješ ukočírovat svou nepřímou práci 

 

Jak vypadá osnova jednotlivých modulů?

1. MODUL (= 1. týden)
Poznávám svou výkonnostní křivku. Stávám se ředitelem svého času.

 Kde jsem na začátku této části

 Kde jsem po absolvování této části

 Nemám čas
 a nevím co s tím
 ani jak z toho ven

 Jdu poznávat svou práci s časem
 a sbírat podklady pro svou 
 soukromou analýzu.

 Vím, jak trávím čas.
 Vím, jak chci trávit svůj čas.
 Vím, co mi čas bere, kde ho ztrácím.
 Znám svůj plánovací typ (svou dominantní 
 osobnostní typologii v nakládání s časem).
 mám zvědomenou krizovou linku svého
 času.

 Jak toho dosáhneme?

  • Úvod do time managementu a sebepoznání
  • Specifika práce a časového snímku pedagogických pracovníků
  • Význam work-life balance a prevence vyhoření
  • Jak se tvoří návyky
  • Osobnostní typologie v nakládání s časem  
  • Výkonnostní křivka
  • Časový snímek dne a jeho praktické využití
  • Osobní SWOT analýza

→ po prvním týdnu tréninku, osobní online konzultace 

 

2. MODUL (= 2. týden)
Vím, kde ztrácím čas. Znám své povinnosti i osobní limity.
Znám svůj plánovací typ a mám metody ke změně, které mi s ohledem na můj typ můžou konečně fungovat.

 Kde jsem na začátku této části

 Kde jsem po absolvování této části

 Vím, kde čas ztrácím a znám své časožrouty.
 Nevím, co s tím ani jak z toho ven.

 Mám sesbíraná data z minule a jdu s nimi
 pracovat, jdu hledat ty pravé způsoby fungující
 pro mě.

 Začínám vědomě pracovat se svým časem.
 Znám své možnosti a vím, čemu se skutečně chci
 věnovat.

 Znám svůj plánovací typ a vybírám si metody vhodné
 pro mě.

 Přestávám se věnovat osobním časožroutům.
 Vím, jak svou práci mohu delegovat a komu.

 Jak toho dosáhneme?

  • Zásady time managementu
  • Matice řízení času
  • Identifikace problémových/krizových situací v životě pedagogického pracovníka
  • Analýza vlastního časového snímku
  • Osobní krizová časová osa a práce s vlastní výkonnostní křivkou
  • Delegování
  • Stanovování priorit a určování důležitého v pracovním i osobním životě v závislosti na naléhavém
  • Techniky pro efektivní plánování času dle osobnostní typologie 
  • Cyklické plánování pro ženy


3. MODUL (= 3. týden)
Mám akční plán na svou změnu i na krizové situace. Už jen vydržet. 


 Kde jsem na začátku této části

 Kde jsem po absolvování této části

 Vím, kde čas ztrácím a znám své
 časožrouty.

 Už vím, co s tím mohu dělat. Stále ještě
 tápu v tom, jak z toho ven

 – jak to dostat do praxe a udržet si to.

 

 Mám data o sobě i vybrané metody, které mi už 
 budou fungovat. Jdu tvořit plán, jak se z toho
 nezbláznit a jak mít čas na…

 Vědomě pracuji se svým časem.
 Časožrouty aktivně nahrazuji antičasožrouty.
 Mám stanové cíle v souladu se svými
 prioritami. Jsou to pro mě zvládnutelné cíle.

 Mám připravený krizový plán – na dny, kdy
 přijde krize času, vytratí se motivace či
 zdroje začnou docházet.

 Vím, co budu dělat, až mi poteče do bot.
 Vím, jak si budu kontrolovat, že svůj čas
 řídím tak, jak chci já. Už se nenechávám 
 vláčet okolnostmi.

 Mám čas. Mám čas na vše, co má smysl.

 Jak toho dosáhneme?

  • Od plánů k realitě - stanovování splnitelných cílů
  • Formulace cílů vedoucí k jejich dosažení
  • Start a udržení motivace
  • Tvorba funkčního akčního a krizového plánu
  • Reflexe a vyhodnocování cílů
  • Techniky pro efektivní řízení času dle osobnostní typologie

 → po třetím týdnu tréninku, osobní online konzultace 

 BONUSOVÁ LEKCE - REVIZE PEDAGOGICKÉ VIZE
Už možná moc dobře znáš náš program Revize pedagogické vize, to ale vůbec nevadí! V kontextu tréninku jde o speciálně upravený koncept, skrze který budeme dostávat do souladu nově vytvořený akční plán, získané dovednosti, nové návyky a Tvou pedagogickou vizi. 

4. MODUL (= 4. týden)
Nově nastavené plány uvádíme do souladu se stávající pracovní rolí.

 Kde jsem na začátku této části

 Kde jsem po absolvování této části

 Své časové možnosti znám, i přesto si
 nejsem jist/a, zda jsem vyladěn/a v
 osobnostně-profesní rovině.

 Mám obavy, že jednou vyhořím.
 Nezvládám řídit svůj pracovní/osobní růst.   Mám pocit, že očekávání a nároky na mou
 osobu jsou příliš velká a s novým
 nastavením svého času to asi nezvládnu.

 Jsem v souladu ve svém osobním i profesním
 životě.

 Vím, že mě povolání stále naplňuje i vím, jak to
 udržet v této fázi.

 Díky do praxe aplikovaným principům mám nyní
 už jistotu, že nevyhořím.

 Mám osobnostně-profesní rozvojový plán, který
 mi dává smysl.

 Jak toho dosáhneme?

  • Screening své role coby pedagogického pracovníka
  • Poznání vlastního pedagogického mindsetu
  • Stanovení své rozvojové vize
  • Individuální nastavování priorit, cílů a způsobů vyhodnocování
  • Wellbeing v pracovním a osobním životě pedagogického pracovníka

 

 Zjisti už teď, jaký je Tvůj dominantní osobnostní typ v organizaci a plánování času 

Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY 

 Jak to probíhá? 

Vypadá to nabušeně, možná až moc? Říkáš si, jak to zvládneš? Rozložením témat a praxe do 4 týdnů docílíme vysoké intenzity procesu za vložení minimálního Tvého času.

Trénink probíhá v online prostoru, věnuješ se mu tedy tehdy, kdy potřebuješ Ty (k materiálům máš přístup i po kurzu). 
Každý týden na Tebe čeká 45minutové video, ve kterém se dozvíš vše potřebné.
Video bude zveřejněno vždy v neděli, máš ale celý týden na jeho shlédnutí a zavádění do praxe. Doporučuji se na něj dívat nejpozději ve středu, ať máš alespoň 2 dny na praktickou práci se svým časem.
začínáme vždy v neděli před prvním týdnem daného měsíce 

Poznatky budeme pravidelně každý den prakticky zavádět, testovat na sobě a vyhodnocovat. 
→ V uzavřené skupině bude prostor pro zájemce i na sdílení procesu, reflexi a sdílení tipů dobré praxe. 
→ Po prvním a třetím týdnu tréninku, osobní online konzultace.  

Ke každému tématu dostaneš pracovní listy s potřebnými materiály (např. time tracker, …).
Interaktivní materiály. I návody, jak do praxe zahrnout Pedagogický diář, pracuješ-li s ním
Domácí úkoly - Každý týden na Tebe čeká několik domácích úkolů, zvládnutelných i ve spěšnějším učitelském dni. Během pracovního týdne budeš  nové metody zavádět do Tvé praxe samostatně.
Trénink na řízené svého času, time management pro učitele, je zaměřen prakticky, k zavádění některých metod do praxe využíváme i Pedagogický diář, proto je vhodné ho při tréninku mít u sebe.   Při objednávce vol variantu tréninku dle toho, zda máš/nemáš zájem i o Pedagogický diář v ceně kurzu. Nezapomeň, že si kurz můžeš nechat uhradit z programu OP JAK.

Časová dotace 16 hodin +
V rámci 8 hodin získáš všechny potřebné dovednosti a pomůcky k ovládnutí svého času. Kolik dalšího času kurzu a jednotlivým úkolům věnuješ pak už záleží na Tobě. Průměrná doba pro fajnový průchod kurzem je 16 hodin/měsíc. Perfekcionistům může průchod tréninkem trvat déle.  Ke kurzu získáváš celoživotní přístup, můžeš se k jednotlivým modulům vracet kdykoliv se Ti zamane.

 

  Co na trénink říkají ostatní?

„Než jsem začala koukat na videa a přemýšlet o svém čase, myslela jsem si, že mám čas zorganizovaný. A ne, zůstala jsem vždy u to-do listů a jela rychlostí blesku při odškrtávání. Vyzkoušela jsem si různé způsoby zapisování úkolů, ale bez velké systematičnosti. Teď vím, dělám chyby, k čemu se musím vrátit. Videa mi pomáhají můj chaos aspoň trošku zorganizovat.“

"Milá Markéto, děkuji za....uf, nevím, jak tohle vůbec vyjádřit slovy. :-D Prostě děkuji za kurz nadupaný spoustu informací, pracovních listů a hlavně myšlenek, které mi pomohly se posunout zase někam dál. Lépe si zorganizovat život. Děkuji za videa, na kterých jsi působila tak pozitivně a nadšeně. Vždycky jsem se moc na video těšila, protože nabíjelo energií jít do toho všeho. Také děkuji za zpětné vazby a podporu k mým rozvláčným komentářům!"

"Chtěla jsem získat hlavně nějaké tipy a metody, jak lépe zorganizovat čas. Ale má očekávání celý ten kurz předčil, protože šel více do hloubky a v podstatě více za téma. Nejde jenom o organizaci času, ale celkový koučink života (nejen) učitele!"

"Seznámila jsem se s novými metodami, jak pracovat s úkoly. Naučila jsem se pojmenovat své časožrouty a postupně je omezuji a nahrazuji. Vyhovovalo mi, že to byl časově delší kurz (byl čas si vše postupně vyzkoušet, teprve potom postupovat dál) a opravdu orientovaný na učitelskou profesi. Už jsem četla několik knížek o plánování svého času, ale vždy to bylo spíše pro šéfy firem." 

"Kurz byl ucelený, systematický a srozumitelný. Postupoval krok za krokem tak, abych si dala dohromady svůj osobní a pracovní život. Doprovázely mě zajímavé a různorodé pracovní listy, ke kterým jsem se mohla vracet, zamýšlet se nad nimi (balanční kruhy, časová osa, smart cíle, pedagogický mindset,... - a to nezmiňuji zdaleka vše!). Také bylo super, že ke každému modulu byly nejen videa, ale také písemné prezentace, takže pokud jsem se podívala na video, mohla jsem se vracet už jen k prezentaci a věděla jsem, co a jak. Kurz byl taky plný tipů na jednotlivé organizační metody a bylo fajn, že jsme si každý z nás mohl uzobnout, co se nám zrovna hodí, takže to bylo vedené velmi individuálně. Líbilo se mi, že jsem byla dohnaná k reflexi za každý týden, protože to je to, na co zapomínám nebo tomu nepřikládám důraz. Přitom je to tak důležité! Už teď mám spoustu myšlenek a nápadů, jak lépe zorganizovat čas. A těším se, až tohle všechno uplatním od nového školního roku se vším všudy. :-) Děkuji!"

 Co získáš:
teoretické základy potřebné pro řízení a organizaci času
analýzu Tvého individuálního způsobu řízení času
metody pro efektivní řízení času odpovídající Tvému osobnostnímu typu
 dovednost efektivně řídit svůj čas
aktivní návyk v řízení svého času vedoucí k větší osobní pohodě a work-life balancu
akční plán pro změnu i krizové momenty
 větší jistotu a klid 
  nové kontakty a možná i přátele


pracovní listy
Pedagogický diář 2024/25 ve variantě Profík (pokud volíš variantu s PD) a barevnosti dle Tvé volby (když do poznámky napíšeš své požadavky na barvu)
osvědčení o absolvování kurzu
roční členství v klubu inovativního učitele zdarma 

 Kurz je možné financovat z OP JAK, jak?
Z šablony například v kategorii wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!

Osvědčení, DVPP a další užitečné informace

Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný

Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.

Potvrzení o účasti: Vzhledem k formě kurzu si printscreen z obrazovky jako potvrzení o účasti neodneseš. Máš ale k dispozici doklady o průchodu jednotlivými moduly a můžeme Ti na vyžádání vystavit potvrzení o účasti a časové dotaci kurzu. 

Rozvíjej se v partě a výhodněji
Jednotlivec - licence pro 1 osobu
Tandem - licence pro 2 osoby (ideální pro pár, kamarády či kolegy, kteří chtějí kurzem procházet společně)
Sborovna - licence pro celou sborovnu, ale i školu (rozvíjejte se společně -  v případě - varianta bez PD, neomezený počet; varianta s PD - maximální počet 30 absolventů)

poznámka: při objednávce uveď do poznámky seznam e-mailů, pro které pořizuješ licenci
a pokud si chceš vybrat barevnou variantu svého Pedagogického diáře, napiš si o svou preferovanou barvu 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

Markéta Mrázová je zkušená lektorka a pedagog působící na volné noze, která se zaměřuje na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů. S bohatou praxí v českém i zahraničním vzdělávacím prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů.

Čím se zabývá

  • Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času.
  • Vedení praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
  • Zástupný učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe a poskytuje metodickou podporu kolegům.
  • Autorka pedagogického diáře: Praktický nástroj nejen pro plánování, ale i pro sdílení inspirativních příběhů ze zákulisí učitelské profese.
  • Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání.

V čem může pomoci

  • Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
  • Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
  • Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství.

S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.