Poslední kousky CZ Profíka právě k mání. Aktuální termíny kurzů na celý školní rok, slevy platí do konce září.

Pedagogický time management II. - Metody, nástroje a chytré cíle (8 hod prezenčně)

2 850 Kč / ks 2 355,37 Kč bez DPH
Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Zvolte variantu
Termín workshopu
Město
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Získejte přehledné a funkční metody, jak plánovat a zvládat každodenní agendu. Druhý blok série PTM workshopů vám ukáže, jak si nastavit chytré cíle a vytvořit vlastní systém organizace práce.

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Druhý blok navazuje na sebepoznání a přináší praktické metody, jak mít čas pevně ve svých rukou. Vyzkoušíte si různé plánovací nástroje a zjistíte, jak je přizpůsobit svému stylu práce a každodennímu chodu školy i třídy.
Velký důraz klademe na SMART cíle – jasné, měřitelné a dosažitelné. Ukážeme si Matici řízení času, techniky prioritizace a reflexe, a způsoby, jak pravidelně vyhodnocovat plnění cílů. Workshop je veden interaktivně: všechny metody si hned vyzkoušíte na vlastní pracovní agendě.

Co získáte:
→ osobní systém plánování a organizace práce,
→ větší přehled v každodenních úkolech,
→ techniky pro stanovování a vyhodnocování cílů,
→ nástroje, které vám uvolní čas na to, co je skutečně důležité.

Co se naučíte:
→ 
stanovovat SMART cíle a hodnotit jejich naplňování,
→ používat Matici řízení času a techniky prioritizace,
→ vybrat si a používat plánovací nástroje podle svého stylu práce,
→ pravidelně reflektovat a vyhodnocovat výsledky.

Obsah workshopu
→ 
systémy plánování a organizace práce,
→ SMART cíle a jejich praktická aplikace,
→ Matice řízení času,
→ techniky prioritizace a reflexe,
→ delegování v pedagogickém prostředí.

Jak to probíhá:

délka: 8 hodin
forma: prezenčně, interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a sdílení zkušeností
lektorka: Mgr. Markéta Mrázová
bonus: individuální konzultace

Workshop trvá 8 hodin a probíhá prezenčně. Je praktický a zážitkový – vše, co si vyzkoušíte, okamžitě propojujete se svou realitou ve třídě nebo škole. Odnesete si jasný a funkční systém, který vám pomůže zvládat pracovní agendu s větším klidem.

 

Osvědčení, DVPP a další užitečné informace

Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný

Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.

 Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!

Bonus: zjisti svůj typ v přístupu k práci s časem
Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY 


Chcete workshop ve své sborovně?

Workshop je možné uspořádat přímo u vás. Pro domluvu termínu kontaktujte Markétu:
✉️ marketa@pedagogickysvet.cz    📞 723 099 743

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Mgr. Markéta Mrázová  odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur 

#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743

Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.


S mottem Spolu za lepší školu (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.

 

Čím se zabývá?

  Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
     - Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
     - online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)

→  Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.

  Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy

  Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.

  Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.

  Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.

 

V čem může pomoci?

→  Programy pro sborovny, konference i letní školy 

→  Růstové rozhovory 

→  Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.

  Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.

→  Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.

  Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.