Pedagogický time management I. - základy práce s časem (8 hod prezenčně)
.png?664cf2cf)
Související produkty
Detailní popis produktu
Efektivní nakládání s časem je základní dovednost každého učitele, který chce předcházet stresu, přetížení a prokrastinaci. V tomto workshopu se zaměříme na sebepoznání a analýzu vlastního pracovního rytmu – od specifik pedagogické práce přes osobní výkonnostní křivku až po mapování největších „žroutů času“.
Účastníci si vyzkouší nástroje jako časový snímek dne nebo osobní SWOT analýzu a vytvoří si jasný přehled o svých prioritách. Seznámí se s principy work-life balance, prevencí vyhoření a praktickými technikami, které vedou k větší pohodě a rovnováze v profesním i osobním životě.
Co získáte:
→ větší nadhled nad svým časem a energií,
→ praktické tipy, jak předcházet přetížení,
→ základní nástroje pro plánování a organizaci práce,
→ motivaci k malým změnám s velkým efektem.
Co se naučíte:
→ rozpoznat vlastní výkonnostní křivku a efektivně s ní pracovat,
→ vytvořit si časový snímek dne a analyzovat ho,
→ použít osobní SWOT analýzu pro organizaci práce,
→ nastavit první kroky k work-life balance a prevenci vyhoření.
Obsah workshopu
→ Úvod do time managementu a specifik pedagogické práce,
→ work-life balance a prevence vyhoření,
→ tvorba zdravých pracovních návyků,
→ cyklické plánování (včetně specifik pro ženy),
→ časový snímek dne a jeho využití,
→ osobní výkonnostní křivka a krizový plán.
Jak to probíhá:
délka: 8 hodin
forma: prezenčně, interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a sdílení zkušeností
lektorka: Mgr. Markéta Mrázová
bonus: individuální konzultace
Workshop trvá 8 hodin a probíhá prezenčně. Je veden interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a výměnu zkušeností mezi účastníky. Odnesete si konkrétní nástroje, které můžete ihned začlenit do své každodenní práce.
Osvědčení, DVPP a další užitečné informace
Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný.
Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ. Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!
Bonus: zjisti svůj typ v přístupu k práci s časem
Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY
Chcete workshop ve své sborovně?
Workshop je možné uspořádat přímo u vás. Pro domluvu termínu kontaktujte Markétu:
✉️ marketa@pedagogickysvet.cz 📞 723 099 743
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá?
→ Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)
→ Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
→ Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
→ Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
→ Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
→ Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci?
→ Programy pro sborovny, konference i letní školy
→ Růstové rozhovory
→ Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
→ Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
→ Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
→ Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.