Poslední kousky CZ Profíka právě k mání. Aktuální termíny kurzů na celý školní rok, slevy platí do konce září.

Pedagogický time management I. - základy práce s časem (8 hod prezenčně)

2 850 Kč / ks 2 355,37 Kč bez DPH
Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Volná kapacita (>5 ks) Zvolte variantu
Termín workshopu
Město
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Objevte, kam mizí váš čas, a naučte se ho využívat efektivněji. První blok série PTM workshopů vám pomůže nastavit zdravé pracovní návyky a najít rovnováhu mezi školou a osobním životem.

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Efektivní nakládání s časem je základní dovednost každého učitele, který chce předcházet stresu, přetížení a prokrastinaci. V tomto workshopu se zaměříme na sebepoznání a analýzu vlastního pracovního rytmu – od specifik pedagogické práce přes osobní výkonnostní křivku až po mapování největších „žroutů času“.
Účastníci si vyzkouší nástroje jako časový snímek dne nebo osobní SWOT analýzu a vytvoří si jasný přehled o svých prioritách. Seznámí se s principy work-life balance, prevencí vyhoření a praktickými technikami, které vedou k větší pohodě a rovnováze v profesním i osobním životě.

Co získáte:

→  větší nadhled nad svým časem a energií,
→ praktické tipy, jak předcházet přetížení,
→ základní nástroje pro plánování a organizaci práce,
→ motivaci k malým změnám s velkým efektem.

Co se naučíte:
→ 
rozpoznat vlastní výkonnostní křivku a efektivně s ní pracovat,
→ vytvořit si časový snímek dne a analyzovat ho,
→ použít osobní SWOT analýzu pro organizaci práce,
→ nastavit první kroky k work-life balance a prevenci vyhoření.

Obsah workshopu
→ 
Úvod do time managementu a specifik pedagogické práce,
→ work-life balance a prevence vyhoření,
→ tvorba zdravých pracovních návyků,
→ cyklické plánování (včetně specifik pro ženy),
→ časový snímek dne a jeho využití,
→ osobní výkonnostní křivka a krizový plán.

Jak to probíhá:

délka: 8 hodin
forma: prezenčně, interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a sdílení zkušeností
lektorka: Mgr. Markéta Mrázová
bonus: individuální konzultace

Workshop trvá 8 hodin a probíhá prezenčně. Je veden interaktivně, s důrazem na praktické aplikace a výměnu zkušeností mezi účastníky. Odnesete si konkrétní nástroje, které můžete ihned začlenit do své každodenní práce. 

 

Osvědčení, DVPP a další užitečné informace

Vzdělávací program je součástí systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v programu průběžného vzdělávání, dle novely zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, a vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, ve znění účinném od 1.10.2023, není akreditovaný

Osvědčení (=certifikát) o jeho absolvování ZÍSKÁŠ.

 Kurz je možné financovat z OP JAK - jak?
Z šablony například v kategorii inovativní vzdělávání, wellbeing a psychohygiena (osobnostně sociální a profesní rozvoj). Nepropásni to!

Bonus: zjisti svůj typ v přístupu k práci s časem
Zjisti, jaké osobnostní typologie dominují ve Tvém přístupu k práci. Jsi v plánování král, Saxána nebo Janek? V pěti minutách zjistíš svůj typ a získáš tipy, jak své plánování a přípravu zefektivnit jedna dvě i co konkrétně Tobě pomůže organizovat, plánovat i vyhodnocovat Tvou nepřímou práci.
→ k testu TUDY 


Chcete workshop ve své sborovně?

Workshop je možné uspořádat přímo u vás. Pro domluvu termínu kontaktujte Markétu:
✉️ marketa@pedagogickysvet.cz    📞 723 099 743


Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
AM Avatar autora | 22.5.2025
Se seminářem jsem byl velmi spokojen. Byl intenzivní, dostal jsem spoustu informací a Markéta byla velmi ochotná a kompetentní. Doporučuji :-)
5
HS Avatar autora | 7.5.2025
Workshop naplnil má očekávání. Měla jsem čas zastavit se a pod vedením Markéty se zamyslet nad tím, co v práci opravdu nestíhám a proč. Rozložila jsem si dlouhodobý problém na menší a malé úkoly, vše si zaznamenala a odcházela jsem s pocitem, že to přece zvládnu, protože už vím, jak na to. Díky sdílení s ostatními jsem byla v klidu, protože jsme na tom vlastně všichni tak trochu podobně. Rodina, práce, rodina, práce... Vřele doporučuji všem, kteří (si) chtějí pomoci zorganizovat pracovní i osobní prostor.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Mgr. Markéta Mrázová  odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur 

#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743

Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.


S mottem Spolu za lepší školu (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.

 

Čím se zabývá?

  Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
     - Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
     - online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)

→  Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.

  Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy

  Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.

  Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.

  Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.

 

V čem může pomoci?

→  Programy pro sborovny, konference i letní školy 

→  Růstové rozhovory 

→  Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.

  Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.

→  Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.

  Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.