Předprodej kurzu: Mistr svého času do 15.10.2025

Konzultace k tvorbě ŠVP – podpora na míru pro vaši školu

3 993 Kč / ks 3 300 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení

Tvoříte nebo upravujete školní vzdělávací program a potřebujete se v tom zorientovat? Konzultace k ŠVP je prostor, kde společně projdeme vaše otázky, pochybnosti i konkrétní části dokumentu. Pomohu vám najít smysl, strukturu a praktická řešení, která budou odpovídat vaší škole i současným požadavkům RVP.

Detailní informace

Produktové výhody

Detailní popis produktu

Zaměříme se na to, jak dostat do ŠVP živost, srozumitelnost a reálné propojení s praxí – aby dokument nebyl jen formální, ale stal se skutečnou oporou pro učitele i vedení školy.

Co konzultace zahrnuje:

  • individuální online setkání (90 min)

  • možnost sdílení ukázek vašeho ŠVP předem

  • doporučení pro úpravy a další kroky

  • následný e-mailový souhrn s hlavními body

Pro koho je služba určena:

Pro vedení škol, koordinátory ŠVP, tvůrčí týmy i jednotlivé učitele, kteří chtějí pochopit, jak psát a žít ŠVP smysluplně a moderně.

Pomohu vám najít jistotu v procesu, který nemusí být složitý – když víte, kde začít.

 

 




 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Mgr. Markéta Mrázová  odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem

pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka Pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur 

#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743

Markéta Mrázová je zkušenou lektorkou a pedagožkou působící na volné noze. S bohatou praxí z českého i zahraničního vzdělávacího prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Zaměřuje se na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů ve vzdělávání i seberozvoji. Je autorkou Pedagogického diáře a zakladatelkou Inovativní sborovny, komunity inovativních učitelů podporující networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.


S mottem Spolu za lepší školu (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.

 

Čím se zabývá?

  Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
     - Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
     - online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách)

→  Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.

  Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy

  Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.

  Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.

  Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.

 

V čem může pomoci?

→  Programy pro sborovny, konference i letní školy 

→  Růstové rozhovory 

→  Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.

  Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.

→  Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.

  Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.